Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 166 JTD масло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    кви са тия 15000 -20000км бе хора....за дизели ...

    аз карам 5W-40 AGIP SINT Commonrail ... вече 90к км

    не е родила

    от тях 2/3 е карана с чип

    преди около месец на диагностика по време на движение турбото още дава 1.6 холд (ако така се казва тва постоянното) ...

    но като го сменя на 10к км от които поне 7 са извънградско, и си мисля че съм се забавил много ....
    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

    Comment


    • #47
      Тая кола я карам основно извън града,маслото го проверявам често и съм в състояние да преценя визуално и на пипане ако е за смяна,не правя икономии,просто не е редно да изхвърлям нещо ,което все още е добро това ,че се скапва по бързо на градско е така.А тировете на колко хиляди сменят масла едва ли на 10 000.Не знам с какви масла карат ама и те са дизели.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        Тая кола я карам основно извън града,маслото го проверявам често и съм в състояние да преценя визуално и на пипане ако е за смяна,не правя икономии,просто не е редно да изхвърлям нещо ,което все още е добро това ,че се скапва по бързо на градско е така.А тировете на колко хиляди сменят масла едва ли на 10 000.Не знам с какви масла карат ама и те са дизели.
        По добре тихо да не се излагаш повече За мене 9 000км и да си спиш спокойно с Agip 5W40 Evolution TurboDiesel...
        Или поне ако искате на 20 000км да го сменяте купувайте синтетики, те поне са за 15 000км, не като полу на 10 000км... А това за тировете ме изкефи, нали и те са дизели вика Има масла за тировете, които производителя им дава 50 000км смяна има масла и за по голям пробег
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #49
          Знам всичко за двигателите,маслата и дори тировете.Направо ме изумявате,споделям нещо и веднага ме нападате и то с разни квалификации,не агитирам никой,нито съм принудил някой,кога да си сменя маслото,ако искате си го сменяйте и на 5000км.Това не са масла от преди 30-40 години без присадки за да се сменят толкова често.В инструкциите на някои автомобили пише да се смени примерно ДО 15 000км.без значение от марката на маслото -посочват се само харектеристиките на които трябва да отговаря.Не съм видял производител на масла който да посочва конкретно на колко точно трябва да се смени маслото, ако има нещо такова то е с много уговорки.Никой, никога няма да посочи на колко точно се сменя маслото за да се предпази от евентуални съдебни искове.Има разработени масла които могат да се карат и по 100 000км.Една от основните причини за износване на ДВГ е студения старт,тогава и масло от космически кораб да сложиш нищо не помага,защото за момент няма никакво смазване.Студен старт се нарича всяко палене на двигателя ,дори той още да е топъл.
          Last edited by lordliness; d.m.y г., 11:31.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #50
            Вече два пъти наливам на колата масло Agip.Първия път и налях Agip sint common rail а втория Agip sint evolution(може и да не ги изпивам правилно, но ще ме прощавате).Тъй като съм от Ловеч съвсем естествено беше да се окаже че едно от хилядите неща които няма тук е и масло с марката Agip.След като се оказа че няма такова и в региона се свързах директно с вносителя и от там ми изпратиха по куриер маслото.От комън рейла впечатленията ми са за добри но от еволюшъна са прекрасни.Просто както го смениха и запалих колата всичко утихна и мотора стана друг.Зимата нямам ядове в дните с ниски температури,маслото се държи стабилно,до сега за 2 години експолатация само един единствен път съм чувал вентилатора на охлаждането да се включи.Разбира се не мога да кажа нищо лошо и за Selenia.Имам обаче едни малки притеснения по книжка производителя дава автомобила да се кара с 10W40 а аз в момента както и като гледам доста други колеги си караме колите с 5W40. Ей това ме тормози дали по ниски вискозитет по някакъв начин няма да се отрази отрицателно на двигателя и най вече на турбото.
            Last edited by balev64; d.m.y г., 08:12.

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
              Вече два пъти наливам на колата масло Agip.Първия път и налях Agip sint common rail а втория Agip sint evolution(може и да не ги изпивам правилно, но ще ме прощавате).Тъй като съм от Ловеч съвсем естествено беше да се окаже че едно от хилядите неща които няма тук е и масло с марката Agip.След като се оказа че няма такова и в региона се свързах директно с вносителя и от там ми изпратиха по куриер маслото.От комън рейла впечатленията ми са за добри но от еволюшъна са прекрасни.Просто както го смениха и запалих колата всичко утихна и мотора стана друг.Зимата нямам ядове в дните с ниски температури,маслото се държи стабилно,до сега за 2 години експолатация само един единствен път съм чувал вентилатора на охлаждането да се включи.Разбира се не мога да кажа нищо лошо и за Selenia.Имам обаче едни малки притеснения по книжка производителя дава автомобила да се кара с 10W40 а аз в момента както и като гледам доста други колеги си караме колите с 5W40. Ей това ме тормози дали по ниски вискозитет по някакъв начин няма да се отрази отрицателно на двигателя и най вече на турбото.

              Не се притеснявай колега. За различните климатични пояси дават различен вискозитет. Аз за 3 години съм минал почти 110 000 км с моята 166-ца и смело мога да заявя, че с 5W40 не съм имал проблеми - нито с мотор, нито с турбина. Сменям го на 13 до 15 000 км и си карам като пич.

              Нямам наблюдения над другите марки масла. Карам само със Selenia WR.
              ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
              ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
              Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
              Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
                Вече два пъти наливам на колата масло Agip.Първия път и налях Agip sint common rail а втория Agip sint evolution(може и да не ги изпивам правилно, но ще ме прощавате).Тъй като съм от Ловеч съвсем естествено беше да се окаже че едно от хилядите неща които няма тук е и масло с марката Agip.След като се оказа че няма такова и в региона се свързах директно с вносителя и от там ми изпратиха по куриер маслото.От комън рейла впечатленията ми са за добри но от еволюшъна са прекрасни.Просто както го смениха и запалих колата всичко утихна и мотора стана друг.Зимата нямам ядове в дните с ниски температури,маслото се държи стабилно,до сега за 2 години експолатация само един единствен път съм чувал вентилатора на охлаждането да се включи.Разбира се не мога да кажа нищо лошо и за Selenia.Имам обаче едни малки притеснения по книжка производителя дава автомобила да се кара с 10W40 а аз в момента както и като гледам доста други колеги си караме колите с 5W40. Ей това ме тормози дали по ниски вискозитет по някакъв начин няма да се отрази отрицателно на двигателя и най вече на турбото.
                Точно че караш с 5W40 се отразява най-добре на турбината и мотора
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #53
                  Колеги благодаря за уточнението.Аз и без това вече съм решил че ще продължа с Ajip.

                  Comment


                  • #54
                    Мойта я карам с Castrol Magnatec 5w40, и съм много доволен, не го пипа това масло. Сменям на 9-10к км и не ми е правила проблеми. Препоръчайте някое друго масло пак 5в40 пълна синтетика да разнообразя малко, защото май след като мина 6-7к км и колата става доста по-шумна(или може и да си въобразявам).
                    Alfa Romeo 166 2.4jtd

                    Comment


                    • #55
                      Ползвал съм Selenia Turbo diesel 10w40 и Agip sint evolution 5W40.От Agip имам много добри впечатления, вече 12000 км съм с това масло и двигателя е все така безшумен(като за 166 де,всички знаем веригата на помпата какво сипва в казана с мед..).Характерно при него е, че студения старт е лек като топлия старт, не съм усетил никаква разлика, дори зимата при много ниски температури.Няма никакви шумове при работа на студен двигател, даже може да се каже, че работи толкова хубаво, че чак ми се ще да не загрява...От Selenia имам също добри впечатления,не мога да кажа нищо лошо,там характерното е че при наближаване на края на експлоатационния период маслото започва да се губи явно става на чорба и вече двигателя започва го гори.

                      Comment


                      • #56
                        Така като чета, гледам,че доста хора карат над култовите 9-10 000 и нямат проблеми с двигателите.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          Така като чета, гледам,че доста хора карат над култовите 9-10 000 и нямат проблеми с двигателите.
                          Има нещо вярно. Но това зависи от материала и състоянието на бу-бу то.
                          sigpic
                          Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                          АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                          АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
                            Ползвал съм Selenia Turbo diesel 10w40 и Agip sint evolution 5W40.От Agip имам много добри впечатления, вече 12000 км съм с това масло и двигателя е все така безшумен(като за 166 де,всички знаем веригата на помпата какво сипва в казана с мед..).Характерно при него е, че студения старт е лек като топлия старт, не съм усетил никаква разлика, дори зимата при много ниски температури.Няма никакви шумове при работа на студен двигател, даже може да се каже, че работи толкова хубаво, че чак ми се ще да не загрява...От Selenia имам също добри впечатления,не мога да кажа нищо лошо,там характерното е че при наближаване на края на експлоатационния период маслото започва да се губи явно става на чорба и вече двигателя започва го гори.
                            Лошото е че Agip Evolution TD вече е спрян от производство Така че друго масло ще си търсим и вече аз съм се насочил
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #59
                              Е сподели де,не го пази в тайна
                              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                              Comment


                              • #60
                                лятото карам с 10w60 selenia racing, вече две години, зимата 5w40 selenia. за 65 000 км все така, никога не съм доливал масло, защото е все догоре, за сега. още като я взех сложих qmi sx 6000 добавка

                                Comment

                                Working...
                                X